23 maj

Har dom senaste dagarna inte haft tid att skriva, kände att det va bättre att chilla lite i det fina vädret. Sen har jag jobbat också.


Finns inte så mycket att säga, kan inte påstå att det hänt något direkt. Jobbet är ju lite småsegt och så när man ser att det verkligen är skitbra väder ut. Man går bara runt och väntar på att klockan ska gå.

Bilen har iofs krånglat lite denhär veckan. Fyllde på spolarvätska i söndags och tänkte att jag lika gärna kunde kolla oljan också. DÅ insåg jag att det var tomt på olja i stackars bilen, så fort till macken och köpa sen skulle man försöka få upp locket. Det gick inte, min syrra försökte, men nee. Det satt helt enkelt för hårt.
Vi stog där och turades om att försöka skruva upp locket, det måste sett roligt ut.
Till sist gav vi upp, för vi ville hem. Så in på macken igen och be lite snällt om hjälp, killen tog med sig nåt verktyg och ja, det gick ju bra.
Sen häromdan så började ratten skaka lite smått och det blev värre ju längre jag körde. Däremot har jag inte kommit fram till vad det problemet beror på. Har iaf försäkrat mig om att däcken sitter fast ordentligt.

Nu blir det ett avsnitt av Grimm sen lite mat hoppas jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0