18 maj

Har faktiskt kommit ihåg att skriva här lite oftare nu när jag fixat appen till min iphone. Poäng till mig!
Igår va det kinamat och hockey som gällde, surade ihop totalt när killen missade att ta med sig pucken så gick och la mig istället haha.

Idag står det grillning på schemat, ska fixa iordning lite här hos mamma innan jag beger mig till pappas hus. Där blir det att rota igenom alla skåp och frysar i jakt på nåt att grilla. Uppdaterar er när det närmar sig grillning.
Ska försöka hinna med en sväng in till stan också, försöka hitta nån topp som kan passa till de blåa shortsen jag köpte för ett par veckor sen. Måste till systemet också, ingen grillning utan ett par kalla öl!

Det var nog allt för nu, ska fortsätta plocka iordning här, det är kaos på mitt rum



Har visst lovat Robin att se ut såhär när jag ska festa med honom. Perfekt!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0