3 juni

Har inte skrivit på ett tag igen. Nu har jag precis vaknat, funderar på att ligga kvar en stund men hörde kaffebryggaren så är lite sugen på att gå upp.
Idag blir det nog att jobba lite i trädgården, vi bygger en svinstor altan så det är lite buskar osv som ska bort. Annars blir det lugnt beroende på vädret. Stallet och hunden är ju ett måste dock eftersom mamma inte kan köra bil.

Igår vet jag inte riktigt vad jag fick för mig. Hjälpte mamma ut till taxin halv 10, sen tänkte jag gå in och sova en stund till. Så blev det inte. Jag drog på mig kläder och gick ut med hunden på en morgonpromenad. Insåg senare att det va ett bra val då det började spöregna lagom tills jag kom hem igen.
Bakade också bröd och det blev verkligen perfekt, för först gången! Verkligen luftigt och lätt. Mamma va rätt nöjd också när hon fick en fortfarande varm macka med smör.

Nu går jag nog upp iaf, hoppas att det finns kaffe kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0